Széchenyi 2020

A kedvezményezett neve: CARLO QUALITY Biztonságtechnika Korlátolt Felelősségű Társaság

A projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a CARLO QUALITY Kft.-nél

A szerződött támogatás összege: 7.191.450,- Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 40,00 %

A szerződött visszatérítendő támogatás (hitel) összege: 8.989.650,- Ft

A visszatérítendő támogatás (hitel) mértéke (%-ban): 50,00 %

 

A projekt tartalmának bemutatása: A CARLO QUALITY Kft. közel három évtizedes múltra tekint vissza, melynek főtevékenysége villanyszerelés besorolás alatt objektumok komplex biztonságtechnikai rendszereinek tervezése, kivitelezése és karbantartása. Vevői körébe nagy felhasználók, intézmények, gazdálkodó szervezetek tartoznak. A cég tevékenységét jellemzően a Békéscsaba, Szív utca 16. szám alatti székhelyén folytatja. A tevékenységre és a térségre vonatkozó piaci ismeretek, a cég működési szerkezete, az optimalizált költségszerkezet, a gazdasági pozíció erősödése fokozatosan hozzájárul a piaci stabilitáshoz, az újabb vevőszerzéshez és a megrendelés állomány bővüléséhez, amelyek következménye a nagyobb élőmunka ráfordítás.

A menedzsment kiemelt odafigyeléssel végzi a tevékenységét, azonban a gazdálkodás mérete, a forgalmazott termék- és szolgáltatási paletta összetettsége, továbbá a hozzájuk kapcsolódó speciális adminisztrációs terhek miatt szükségessé vált a folyamatok újragondolása, racionalizálása a költséghatékony működés és a vagyongazdálkodás biztosítása érdekében. A gazdálkodó rentábilis beruházási igénye olyan informatikai rendszer bevezetését indokolja, mellyel képes a munkavállalók, beszállítók és egyéb (eszköz, anyag) erőforrások tervezésére és kezelésére, illetve online módon aktuális vezetői információkhoz való hozzáféréshez a vállalkozás valós idejű működési állapotának vonatkozásában. Cél a szervezeti működés letisztulása, átláthatósága és egyszerűsödése, amely a beszállítók és vevők megelégedettségéhez, a munkavállalók és vezetés jobb kapcsolatához, hatékonyabb készlet és vagyongazdálkodáshoz vezet.

Az SPS ERP System vállalatirányítási szoftverrendszer 9 célfunkcionális területen történő bevezetésével egy rendszerben dolgozhatnak az árukezelők, adminisztrátorok és a menedzsment, amely a szakemberhiányos gazdasági környezetben versenyelőnyt biztosít a kihasználtság és hatékonyság növelésével a területen dolgozó más szereplőkhöz képest.

 

A projekt tervezett befejezési dátuma (ha megvalósult, akkor a tényleges befejezés): 2020.04.30.

Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00879